Cennik | Willa Helan Zakopane - Warunki rezerwacji

Warunki rezerwacji

Rezerwacja może być dokonana poprzez kontakt z recepcją drogą mailową bądź telefoniczną lub poprzez system rezerwacji online na stronie Helana.

  • REZERWACJE TELEFONICZNE I MAILOWE

Po dokonaniu rezerwacji telefonicznej lub mailowej klient otrzymuje mailowe potwierdzenie rezerwacji . Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w określonej kwocie oraz terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji. Klient dokonana wpłaty zadatku na wskazane przez Helan konto bankowe. Brak wpłaty w wyznaczonym wiąże się z anulowaniem rezerwacji. Rezerwację uważa się za gwarantowaną z chwilą dokonania płatności przedpłaty.

Rezerwacja może być dokonana w formie standardowej oraz bezzwrotnej.

Rezerwacja standardowa

Opiera się na cenach standard oraz wymaga częściowej wpłaty zadatku w celu potwierdzenia rezerwacji. Wartość zadatku oraz termin wpłaty zależne są od rodzaju oferty. Większość rezerwacji wymaga wpłaty 40% zadatku do 7 dni od dnia złożenia rezerwacji.

Rezerwacja bezzwrotna

Obejmuje dodatkowy rabat za opłacenie pobytu w całości w chwili dokonania rezerwacji.

Klient dokona przelewu w wysokości 100% wartości rezerwacji do 24 godz. od dokonania rezerwacji na wskazane przez Helan konto bankowe.

Oferty Last Minute

Oferta Last Minute wprowadzona przez Helan nie dotyczy rezerwacji dokonanych przed datą wprowadzenia oferty Last Minute.

ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI

W celu anulowania dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z obsługą.

Rezerwacja standardowa

W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 30 dni przed datą przyjazdu, Helan nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.

W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie, Helan obciąży Gościa opłata w  wysokości wpłaconego zadatku.

Rezerwacja bezzwrotna

W przypadku anulowania lub zmiany rezerwacji lub w razie niepojawienia się Gościa, Helan obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt wraz z zamówieniami dodatkowymi.

  •  REZERWACJE DOKONYWANE PRZEZ SYSTEM REZERWACJI ONLINE

Rezerwacja może być dokonana w formie standardowej oraz bezzwrotnej:

Rezerwacja standardowa

Opiera się na cenach standard oraz wymaga częściowej wpłaty zadatku w celu potwierdzenia rezerwacji.

Rezerwacja bezzwrotna

Obejmuje dodatkowy rabat za opłacenie pobytu w całości w chwili dokonania rezerwacji.

WARUNKI REZERWACJI

Rezerwacja standardowa

Depozyt: Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w określonej kwocie oraz terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.

Klient dokonana wpłaty zadatku na wskazane przez Helan konto bankowe bądź karta kredytowa gościa zostanie obciążona wartością zadatku.

W przypadku braku możliwości obciążenia karty Gościa Helan zwróci się z prośbą o podanie nowych danych karty kredytowej lub dokonania wpłaty na rachunek bankowy.

Wartość zadatku oraz termin wpłaty zależne są od rodzaju oferty.

Większość rezerwacji wymaga wpłaty zadatku do 7 dni od dnia złożenia rezerwacji.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie bądź brak możliwości obciążenia karty kredytowej Gościa wiąże się z anulowaniem rezerwacji ze strony klienta.

W przypadku rezerwacji na terminy bliższe aniżeli 7 dni prosimy o kontakt z recepcją w celu wyznaczenia bliższego terminu wpłaty zadatku.

Helan zastrzega sobie możliwość wyznaczenia nowego terminu wpłaty zadatku oraz anulacji rezerwacji w przypadku braku potwierdzenia wpłaty w wyznaczonym terminie.

Rezerwację uważa się za gwarantowaną z chwilą dokonania płatności przedpłaty.

Rezerwacja bezzwrotna

Depozyt: Helan obciąży kartę kredytową Gościa pełną opłatą za cały zarezerwowany pobyt w dniu dokonania rezerwacji bądź Gość dokona przelewu w wysokości 100% wartości rezerwacji do 24 godz. od dokonania rezerwacji na wskazane przez Helan konto bankowe.

W przypadku braku możliwości obciążenia karty Gościa Helan zwróci się z prośbą o podanie nowych danych karty kredytowej lub dokonania wpłaty na rachunek bankowy.

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie bądź brak możliwości obciążenia karty kredytowej Gościa wiąże się z anulowaniem rezerwacji ze strony klienta.

Rezerwację uważa się za gwarantowaną z chwilą dokonania płatności przedpłaty.

Oferty Last Minute

Oferta Last Minute wprowadzona przez Helan nie dotyczy rezerwacji dokonanych przed datą wprowadzenia oferty Last Minute.

ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI

W celu anulowania dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z obsługą.

Rezerwacja standardowa

W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 30 dni przed datą przyjazdu, Helan nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.

W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie, Helan obciąży Gościa opłatą w wysokości wpłaconego zadatku.

Rezerwacja bezzwrotna

W przypadku anulowania lub zmiany rezerwacji lub w razie niepojawienia się Gościa, Helan obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt wraz z zamówieniami dodatkowymi.

DANE OSOBOWE

Poprzez akceptację regulaminu i warunków rezerwacji Klient wyraża zgodę na:

  • przetwarzanie danych w celach związanych z obsługą Klienta i świadczeniem usług
  • przekazywanie Klientowi informacji handlowej i marketingowej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Klientowi  przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.

hide
Podaruj Prezent
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij